martedì 12 giugno 2012

Dal blog della mia carissima amica Lina: http://www.balkan-crew.blogspot.it

Idem preko zemlje srbije - cacak - kragujevac

lunedì 11 giugno 2012


Scusate se per qualche giorno ci sarà un attimo di pausa.. stiamo preparando i festeggiamenti per il nostro quarto compleanno.
Intanto vi lasciamo in compagnia del meraviglioso video sulla Sumadija ovvero la zona a sud di Belgrado, ricca di foreste.
Le parole della canzone dicono :
Vado in Serbia poichè il mio cuore va dove si trova bene.

Ja znam gde cu nocas zaspati

od ruznih reci se sakrit
glavu na tvoje rame staviti
necu se buditi

Sve sto kazu da pogode

i da mi se zla dogode
i da mi se desi najgore
verujem u tebe

Idem preko zemlje Srbije

ide srce gde mu milije
i da mi je to poslednje
docicu do tebe

Zvezde nocas da progovore

da mi kazu da to istina je
sve price lose sto mi govore
da nisi za mene

Sve sto kazu da pogode

i da mi se zla dogode
i da mi se desi najgore
verujem u tebe

Nessun commento: